Ovako sofisticiran sustav treba izniman komplet opreme kako bi se omogućile mnoge ugrađene značajke. Ta oprema predstavlja obavezne osobne terminale stanara (eng. Personal Occupant Requirements Terminals), po čemu je tehnologija PORT dobila ime. Naš novi komplet PORT terminala ima razne specifikacije koje obuhvaćaju standardiziranu internu opremu. Bez obzira na to o kakvom se arhitektonskom ili funkcionalnom zahtjevu radilo u određenoj dodirnoj točki, postoji PORT terminal koji to može zadovoljiti.
Tehnologija PORT pruža više funkcionalnosti od bilo kojeg sustava dizala u povijesti. Prepuna je značajki i one se neprestano razvijaju. Uz to što pruža najučinkovitiju upotrebu grupe dizala, putnici kojima služi zaista će uživati u neometanom prijevozu do odredišta uz minimalan broj usputnih zaustavljanja. Pored toga, sigurnosne značajke ugrađene u dizajn jamče im mir tijekom putovanja.
Tehnologija PORT nadograđuje Schindlerovo jedinstveno 30-godišnje iskustvo sustavom poznatim pod nazivom Upravljanje prema odredištu koji značajno poboljšava učinkovitost postupanja s prometom za grupu dizala.
Tijekom 90-ih visina zgrada bila je ograničena brojem dodatnih dizala koja su bila potrebna za pružanje dobre usluge. U industriji je vladalo mišljenje da bi pristup u kojem bi putnici mogli registrirati svoja odredišta prije nego što uđu u dizalo pružio višu razinu usluge u specifičnoj grupi dizala, čime bi se riješio problem. Međutim, nitko u industriji nije mogao izraditi praktičan sustav koji bi se temeljio na tom konceptu. Schindler je 1992. predstavilo Miconic 10, prvi praktični sustav za upravljanje prema odredištu koji je uveo revoluciju na tržište. Ranih 2000-ih postalo je jasnije da je upravljanje prema odredištu pravi put prema naprijed, pa su i druga trgovačka društva nudila slične proizvode, ali tada je Schindler već bilo na drugoj generaciji svog sustava, a PORT je treća!
Kada putnik sustavu PORT javi svoje odredište, bilo putem terminala, RFID kartice ili pametnog telefona, sustav analizira svaku moguću kombinaciju načina na koji se taj put može obaviti uzimajući u obzir sve druge pozive u sustavu i trenutačnu aktivaciju svakog dizala. Koristeći se posebnim algoritmom iza kojeg stoji mnogo godina istraživanja, određuje se optimalno dodjeljivanje i dojavljuje putniku putem terminala ili telefona. Putnik tada može stati ispred vrata dodijeljenog dizala, spreman da brzo uđe i dođe do svoje stanice uz minimalno stajanja.
Vjerujemo da slanje tehnologijom PORT predstavlja vrhunac u današnjoj industriji. Ali ne stojimo na mjestu. Svake godine dobivamo dodatne podatke iz više tisuća jedinica koje rade diljem svijeta i naši razvojni timovi za dalje upotrebljavaju za poboljšanje performansi. Ne namjeravamo se tako brzo odreći svog vodstva u performansama!
Učinkovitost kod dizala obično može značiti dvije stvari koje su međusobno povezane. Učinkovitost upravljanja putnicima i energetska učinkovitost.
Brzina pri kojoj dizalo može upravljati putnicima ključna je za sveukupan rad zgrade. Uzmimo za primjer poslovnu zgradu, posebno tijekom jutarnje gužve, ako broj ugrađenih dizala ne može učinkovito prevoziti ljude do njihovim stanica, stvorit će se redovi, putnici će biti frustrirani, a zgrada će izgubiti na prestižu. Ugradnja sustava PORT jamči da će putnici koji putuju na istu stanicu biti usmjereni prema istoj kabini dizala kada je to potrebno. To znači da će broj zaustavljanja kabine dok se penje u zgradi biti minimalan, čime će vrijeme povrata u predvorje biti kraće. Kako svaka kabina češće stiže u predvorje, stvara se veći kapacitet preuzimanja više putnika i učinkovitost rješavanja prometa mnogo je veća.
Kada govorimo o energetskoj učinkovitosti, moramo istaknuti da je, na pojedinačnoj bazi, svako dizalo Schindler opremljeno najnovijim pogonom i tehnologijom materijala koji mu daju najvišu razinu učinkovitosti. Ali sa sustavom PORT možemo ići još dalje. Dizalo sa sustavom PORT može raditi na način da sama grupa može dobiti energetsku učinkovitost upotrebom značajke koju zovemo Opcija upravljanja energijom (eng. Energy Control Option) ili ECO. U načinu rada ECO sustav svim putnicima daje prihvatljivo vrijeme čekanja dok ih poslužuje na energetski učinkovit način. Time se rješava problem tipičnih grupa dizala koje troše najviše energije kada je potražnja putnika niska. Kada je aktivno tek nekoliko poziva putnika, što je slučaj tijekom većeg dijela dana, dizalo može brzo pokupiti svakog putnika i, gotovo prazno, brzo ga prevesti na odredišnu stanicu. Na ovaj način dizala prelaze duge udaljenosti za mali broj putnika. Nadalje, budući da dizala obično imaju protutežu na 50 % opterećenja, kabine u sustavu kreću se u neuravnoteženom stanju što nije energetski učinkovito. Način rada ECO rješava taj problem. Kako bi se uštedjela energija, način rada ECO upotrebljava manje dizala s više osoba u kabini što rezultira kraćim putovanjima i boljom uravnoteženošću opterećenja. Zbog toga način rada ECO smanjuje količinu energije koju upotrebljava dizalo, istovremeno pazeći da vrijeme koje putnici čekaju ne prekorači određenu razinu: cilj je postići i zadovoljstvo klijenata i visoku energetsku učinkovitost.
Sigurnost je ugrađena u srž sustava PORT i može funkcionirati na različitim razinama. Ondje gdje već postoji zgrada ili globalni korporativni sustav, postoji jednostavan režim povezivanja za njegovu neometanu integraciju. Međutim, mnogi klijenti danas, kada postanu svjesni koliko je razina sigurnosti ugrađeno u sustav PORT, požele ga uvesti u samu srž sigurnosne strategije svoje zgrade.
U središtu sigurnosnog koncepta sustava PORT stoji komunikacija klijentu da želimo da se identificira kako bismo ga mogli uslužiti. Na primjer, kada klijent predoči RFID karticu na barijeri, uz to što dobiva pristup, javlja mu se i prema kojem dizalu da krene radi prijevoza do željenog jutarnjeg odredišta. Dizalo sa sustavom PORT ima terminale s ugrađenim čitačem kartica što znači da, bez obzira na to gdje je postavljen, može se obaviti sigurnosna transakcija. Često se to obavlja na barijeri gdje se elegantan dizajn sustava PORT može jednostavno ugraditi. Ili, ako je potrebno, Schindler može dostaviti naša vlasnička vrata za brzi prolaz.
Kao i rješenje s RFID karticom, myPORT pruža još i veću razinu funkcionalnosti koja se može upotrebljavati zajedno s karticama ili kao njihova zamjena. Na kraju, iako se u ovom odjeljku uglavnom govori o sustavu PORT i kako se on odnosi na dizala, sustav se uvelike može proširiti kako bi pružio sve aspekte upravljanja pristupom unutar zgrade.
Iskustvo putnika ono je što svaki dio dizajna sustava PORT nastoji poboljšati. Želimo da svaki kontakt s našim korisnicima bude takav da ih razveseli osjećajem sigurnosti, udobnosti i praktičnosti. Od trenutka kada uđu u zgradu, dobiju pristup i stignu do svojeg dizala i brzo se prevezu do svoje stanice, a da nisu morali dodirnuti nijednu površinu, naš je cilj izazvati osjećaj dobrobiti i osjećaj da je sustav ondje da im pruži personaliziranu uslugu.
Naučit ćemo gdje obično žele ići u određena vremena i pokušati predvidjeti njihove potrebe. Uvijek ćemo im pokušati dodijeliti dizalo koje nije previše puno i koje će stići na njihovo odredište bez previše usputnih zaustavljanja i, iznad svega, uvijek ćemo pokušati pokazati da je sustavu PORT svako njihovo putovanje vrlo važno.