U Schindleru smo se obvezali postupati u skladu s najvišim etičkim standardima profesionalnog i osobnog ponašanja u odnosima s našim kupcima, kolegama, poslovnim partnerima, konkurentima, regulatornim tijelima i zajednicom u kojoj radimo.
Naša mreža usklađenosti integrirana je u našu strukturu poslovanja:
Službenik za praćenje usklađenosti grupe nalazi se u Švicarskoj. U svim našim regijama imamo stalno zaposlenog službenika za praćenje usklađenosti: u Sjevernoj i Južnoj Americi, Kini, Aziji i Pacifiku, Europi, Africi, Bliskom Istoku i Indiji.
Područni službenici za praćenje usklađenosti podržavaju korporativnu usklađenost koordiniranjem postupaka usklađenosti u nekoliko država: u Južnoj Americi, Jugoistočnoj Aziji, Japanu i Koreji, na Bliskom Istoku i Sjevernoj Africi, Australiji i Novom Zelandu.
U svakom subjektu društva Schindler u cijelom svijetu, voditelj pravnog odjela, financijskog odjela, odjela ljudskih resursa ili interne revizije društva Schindler djeluje kao lokalni službenik za praćenje usklađenosti. Oni su primarni lokalni kontakt, koordiniraju aktivnosti vezane uz usklađenost na lokalnoj razini, te su "ključni glas usklađenosti" na pripadajućem tržištu.
Jardine Schindler je "joint venture" (zajednički pothvat) u jugoistočnoj Aziji: lokalni pravni zastupnik djeluje kao regionalni povjerenik za usklađenost za 12 država u tom području.
U cijelom svijetu imamo više od 120 zaposlenika koji su zaduženi za usklađenost
U Schindleru zaposlenici su uključeni u usklađenost na svim razinama.
Sredinom 90-ih pokrenuli smo program usklađenosti u cijelom svijetu. Kako bismo izbjegli i kontrolirali rizike u vezi s usklađenošću, pridržavamo se sustavnog pristupa u skladu s našim konceptom "Tri P".
U fazi Podučavanja implementiraju se aktivnosti i procesi programa usklađenosti osmišljeni s ciljem izbjegavanja kršenja usklađenosti prije nego što se ono dogodi.
U fazi Provjere programa usklađenosti implementiraju se postupci za otkrivanje mogućeg kršenja („Upozorenja”).
U fazi Provedbe programa usklađenosti istražuju se sumnje na kršenje, poduzimaju se korektivne radnje i sankcioniraju se odgovorni zaposlenici.